با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM

بهاره جامعیان؛ سید احسان امیر حسینی؛ احمد ترکفر

دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 65-79

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59986.1554

چکیده
  هدف از این تحقیق، طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM بود. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی است و گردآوری اطلاعات به صورت میدانی و به شیوه آمیخته کیفی و کمی انجام شد. جامعه آماری در بخش کمی، شامل کلیه مدیران فروشگاه‌های بزرگ ورزشی بود که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای با حجم متناسب و فرمول حجم نمونه ...  بیشتر